Veebipoe www.pisirohe.ee/e-pood (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Pisirohe (registrikood 14912880), asukohaga Partsi talu, Jootme küla, 73603, Tapa vald, Lääne-Viru maakond, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Järgmise päeva tarneks (komplekteerimine ja ukselt-uksele tarne toimub kaks korda nädalas esmaspäeval ja reedel, muudel aegadel vastavalt kokkuleppele) palume oma tellimus esitada vähemalt 24h enne. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- ApplePay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance OÜ (edaspidi Montonio). Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montoniole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse ainult Eestisiseselt, mitteriknevaid tooteid vastavalt kokkuleppele.
Kaupade komplekteerimine, veoteenuse osutajale üleandmine, ukselt-uksele tarne toimub kaks korda nädalas esmaspäeval ja reedel, muudel aegadel vastavalt kokkuleppele.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- SmartPost pakiautomaat
- SmartKuller kullerteenus
- Omniva pakiautomaat, kullerteenus
- Ise kaubale järele tulemise võimalus varasema etteteatamisega aadressilt Partsi talu, Jootme küla, 73603, Tapa vald, Lääne-Viru maakond, Eesti.
Kaubale ise järele tulles teavita oma tulekust 24h varem ette telefonil +372 5693 3894 või info@pisirohe.ee.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul (näiteks kuulub siia alla olukord, kui kaupa (st taimi) laos ei ole ja need kasvatatakse vastavalt Ostja soovile).
Taganemisõigus
Osad OÜ Pisirohe müüdavad kaubad kuuluvad kiiresti riknevate kaupade gruppi (värsked köögiviljad, söödavad õied, maitsetaimed), mistõttu neile ei kohaldu seaduses tulenev 14päevane ostust taganemisõigus (vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele).
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja ostjale üleandmise hetkel või kaubavedajale üleandmise hetkel. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt ühe päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@pisirohe.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postkasti saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides turundus e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pisirohe.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.